21. februar 2020
21. februar 2020
»Prepričani smo, da bo tudi v prihodnje poslovala uspešno, zagotavljala stabilno rast in ustvarjala dodano vrednost za svoje deležnike. Vse to na temeljih osvežene poslovne strategije, v fokusu katere ostajajo osredotočenost na stranke, digitalizacija, izkoriščanje novih prihodkovnih priložnosti in izboljšanje učinkovitosti.«
Primož Karpe je izrazil prepričanje v uspešno prihodnost skupine NLB in osredotočenost na stranke ter druge ključne dejavnike.
21. februar 2020
»Priložnosti iščemo tudi na mednarodnem trgu sindiciranih posojil, v financiranju projektov, večjih infrastrukturnih projektih, bančnem zavarovanju in storitvah upravljanja premoženja, naposled pa po dolgem času znova proučujemo srednjeročni vstop na nove trge, morda v Albanijo, ter priložnosti za združitve in pripojitve v naši domači regiji - jugovzhodni Evropi.«
Brodnjak je o priložnostih za vstop na nove trge in druge strategije povedal naslednje.